O.C med Sebastian

                                            Datum: 2008-01-16 Tid: 21:11:37 Kategori: Blandat
God kväll =)

Har precis tittat på ett O.C-avsnitt tillsammans med Sebastian. Avsnitt 21 säsong 1. Haha, han började gråta när Ana åkte tillbaka till Pittsburgh. Jösses haha, det gjorde inte jag. ;)

Min familj beställde pizza förut som vi var nere och hämtade. Jag tog, självklart, en africane & Sebastian en calzone. Gott men mättsamt!

Ska nog se ett avsnitt till på O.C lite senare. En bra serie ju! =)

image349

Puss & kram & godnatt! ♥
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Usch, då fäller jag nästan en tår, faktiskt.
Han bryter kanske ihop i säsongsavslutningen. Det gör till och med jag.

2008-01-16 l 21:45:08
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se
  Melinda

Anton: haha men jösses vad känsliga vi var här då ;)

2008-01-17 l 07:27:54
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: