17 år och mamma

                                            Datum: 2008-07-03 Tid: 18:26:39 Kategori: Blandat
Britney Spears och hennes familj hann hem till Louisiana i precis rätt tid för igår morse så födde Jamie Lynn Spears en liten dotter! Maddie Brian som flickan kommer att heta föddes halv tio på torsdagsmorgonen på ett sjukhus i Mississippi, nära Kentwood där Jamie Lynn och hennes fästman Casey Aldridge bor. Jamie Lynn avslöjade att hon var gravid december 2007 och förlovade sig sedan med sin pojkvän Casey i mars i år. Det unga paret har precis köpt ett hus i staden Liberty, Mississippi där Aldridge gick i skolan. Detta enligt People.com. Grattis Jamie Lynn och Casey!
http://www.posh24.se/jamie_lynn_spears



Lite skrämmande ju! Hon är yngre än mig och har redan barn, undrar hur jag skulle se ut med en gravid mage. ;P
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

du skulle se gravid ut

2008-07-04 l 00:07:45
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: