Bajsa snett!

                                            Datum: 2008-07-29 Tid: 20:08:01 Kategori: Blandat
Hej på er busfrön!

Melinda är inte glad idag eftersom hon är otroligt sjuk, -IGEN! Det var ju inte ens en månad sedan jag hade problem med halsen? Vad har hänt? När skolan är i gång är jag ju aldrig sjuk..
Igår hade jag min första jobbdag, riktigt slapp må jag säga. Det började med att jag kom dit halv 8 på morgonen och fick sätta mig ned direkt eftersom det snurrade så. Trodde att det berodde på vätskebrist, så följande timmar hade jag med mig en vattenflaska vart jag än gick.
Tvättade 2 bilar, målade någon betongsak som ligger i vattnet och ser till att det inte fryser vintertid. Hyfsat slappt som tur var. 500:- för det lilla arbetet, riktigt bra.

Kom hem, badade i Vättern en snabbis med grabbarna. Kände mig yr och ringde efter skjuts hem. Tog tempen och det visade på 39,7 grader. (!!) Kan ni fatta?
Mamma och pappa bestämde sig för att jag nog skulle sova bort febern, och det försökte jag med. Utan resultat dock.
Har därför tillbringat dagen i min säng, och runt 13-tiden tog jag tempen igen. 39,7, precis som igår. Underbart.

Kommer att stanna hemma i morgon också, men förhoppningsvis följa med pappa på torsdag. Då ska vi åka båt till Röknen (som jag inte varit på på 9 år!). Skulle vara bra om jag kunde åka dit, måste ha pengar ju!

Snälla Gud! Jag vill aldrig, ALDRIG mer vara sjuk! Jag avlider näst intill! =(

Nu vet ni hur det är med mig i alla fall, och fått anledningen till att jag inte uppdaterar så ofta. Tråkigt.
Men ni får ha det superbra så hörs vi väl igen när jag mår, aningens bättre.

Puss & Kram på er
4 kommentarer                                                                                                                    
  Amanda aka Amzie

Jaa dem är underbara :)

Tack!

2008-07-30 l 13:36:27
Blogg/hemsida: http://amzie.blogg.se/
  mojje

hoppas du blir bättre snarast

2008-07-30 l 16:51:32
  Hanna

Sv: Njaa, det känns inte så bra när man avslutar vänskaper, men ibland måste det ju ske.



Tack så jättemycket att du ställer upp och hjälper till med kodning! (L) Puss, puss!

2008-07-30 l 18:35:26
Blogg/hemsida: http://stentorparn.blogg.se/
  Emelie (Den långe tjejen på 192cm;D)

krya på dig hjärtat :)

2008-07-31 l 13:01:49
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: