Liseberg

                                            Datum: 2008-07-16 Tid: 12:07:30 Kategori: Blandat
Hej snyggon

Solen skiner, jag sitter vid datorn -underbart.
På måndag ska jag åka till Göteborg med familjen (jag gör mycket med min familj nu i sommar..) och gå på Liseberg i 2 dagar. Otroligt roligt, men jag hoppas att allt står kvar så att inte fler karuseller rasar ihop. :P Så komiskt egentligen. Tänk dig att du sitter i Kanonen och precis när du sitter uppochner så ramlar stolen av...AJ!
Peppar peppar så har ingenting gått sönder när jag har suttit där i alla fall.

Läser för fullt förresten, Sova hos fienden heter boken. Omkring 300 sidor och jag läser aldrig ut den, störande. Har legat och läst, morgon & natt i flera veckor nu utan att det händer något. Boken är ju fruktansvärt tråkig om jag får säga det själv...vill nästan se filmen istället...

Ojoj, nu var det mat!
Puss & kram
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

jag ska dit imorrn

2008-07-16 l 23:13:21
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: