Now you're in and you can't get out!

                                            Datum: 2008-07-06 Tid: 11:39:25 Kategori: Blandat
Allergiker, icke-allergiker..
Vilka ni än är så..Hej! :)

Idag regnar det ute, vilket är helt underbart. Huset håller på att städas och tvättas medan regnet öser ner utanför. Det är ju när det regnar ute som det känns helt okej att städa, annars är man ju hellre...ute eller något annat.
Imorgon drar vi! Ner till lilla mobbade Skåne ska jag. Stanna där i någon stuga i 1 vecka med familjen, hur kul låter det på en skala?
Hoppas på bra väder så att jag kan få lite färg i alla fall, men antagligen kommer det säkert regna och jag kommer sitta inne och spela..schack?!

Förövrigt så ligger katten på Tv:n och myser med sina gulliga tassar..<3

När jag låg i soffan förut och åt frukost, så hade jag på MTV under tiden. Där var det något speciellt program med bara Avril Lavigne. Då slog det mig! En del låtar med henne är ju helt okej, underbart bra nästan.
Självklart så tar jag med mig kameran ner till Ystad så det kommer antagligen dyka upp några 100 kort här på..närbilder på blommor..:P Haha nej men, ska väl ta på lite annat också. Vattnet, mig själv, familjen, stugan, upplevelser osv. Håll utkik hah!

Later!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hoppas du får en underbar semester!!! :D

2008-07-07 l 00:12:06
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: