Sexsnack

                                            Datum: 2008-07-03 Tid: 17:04:50 Kategori: Blandat

Alla ni som känner mig, vet ju mycket väl att jag mycket och ofta pratar om...sex. :P

Lite pinsamt egentligen, jag vet inte varför det blir så. Dock snackar jag inte bara om det med kompisarna, utan även med familjen (!!).
Förut i alla fall så snackade jag med en lite grabb på msn om det, riktigt roligt faktiskt. Jag fick för mig att jag skulle spela cool, och skrev lite bitchigt:
"Jag lovar att jag har haft sex fler gånger än vad du någonsin har!"
Detta trodde han naturligtvis inte på, och sa att han nog hade haft det x antal fler gånger än mig, även om jag inte tror det. Jag fortsatte med:
"Kan så vara att du har varit med många fler än jag, men jag har ÄNDÅ haft det fler gånger!"
Han (som jag inte nämner namnet på) har nämligen haft det med fler än 20, vilket jag inte har, verkligen inte. Sedan kom vi in på andra grejer, såsom hur många gånger om dagen man haft sex. Nu litar jag ju inte riktigt på den här killen, men det är ändå ganska roligt att skriva om det. Runt 10 gånger sa han, okej det var nog mer än mig då...Illa. Är jag en mes nu? :P
Jag fortsatte med:
"Jag har varit med 2 stycken...på SAMMA DAG!"
Vet ni vad han svarade? :O
"Aa, jag med, samtidigt! Trekant!"
Det var mer än vad jag har gjort. Haha jag sitter och skrattar bara jag skriver det här. Trekant är nog, ingenting för mig. Det vill jag inte testa..:P

Det var det samtalet det...Undrar vad som kommer härnäst?

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: