Sol & bad, kexchoklad..

                                            Datum: 2008-07-24 Tid: 19:42:32 Kategori: Blandat
eller nej...PLOPP menar jag.
Min bror vann stjärnvinst på Liseberg. Ett stort paket med hör & häpna, 70 ploppar i! Helt sjukt underbart! Plopp som är min favoritchoklad (näst efter vanlig mjölkchoklad).
Han är sjukt rädd om dem, de får inte smälta, vi andra i familjen får inte ta några osv. Vänta bara tills i natt när han sover..;D

Tog mig nyss en dusch, tänkte att det blev fräschast (?) så efter badet i en sjö. Man blir alltid fylld med sand efter ett sådant dopp, det är jobbigt. Struntade däremot att duscha håret, för det skulle bli alltför jobbigt.
Idag har jag bränt mig, något så fruktansvärt också. Helt röd i hela fejjan och jag kan inte röra magen, armarna osv. Hoppas det blir bättre snart, men det är nog redan bättre i morgon..Nu får jag bara sitta och drömma om att bli knallbrun, riktigt "negerbrun" (inget påhopp så ni vet!)..:P

Skall snart ge mig av härirån under en tid. Kolla på film lite, hoppas på att få se en skymt av en viss favoritfisk..
Ni får ha en alldeles underbar kväll everyone! =D
Puss
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

plopp e farligt det innehåller socker som kan ge dig cancer, man ska inte andas heller för då bidrar du till växthus effekten

2008-07-25 l 01:17:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: