Stay with me, don't fall asleep too soon..

                                            Datum: 2008-07-17 Tid: 11:18:35 Kategori: Blandat

Snyggingar

Uppe med tuppen idag. Bussen till Skövde går 12:25 och jag ska dit med Cajsa & Marie. Det var längesen vi gjorde något tillsammans bara vi tre, förutom några korta snack på någon timme eller två. Men nu blir det en dag i Skövde och vi ska förhoppningsvis införskaffa oss lite nya plagg till i morgon. (Cajsa ska ha lite partaj hon!)
Letar inte efter något speciellt, behöver inget speciellt, men jag kanske hittar något roligt. Förhoppningsvis! =)

Jag har läst ut den jävlahelvetesförbannade bokjäveln nu! Den....sög. Men ÄNDÅ vill jag se filmen, ska försöka få tag på den. "Sova hos fienden"..

Jag vägde mig nyss förresten...:P När jag hade halsfluss så gick jag ju ner 4 härliga kg, men de har jag ju såklart gått upp nu igen...TÄNKTE jag. Det hade jag icke, endast 2 kg. Så lycklig jag är! =) Men, man ska inte vara utseendefixerad (även om det är lite för sent för min del..) Jag är nöjd & glad! =)
Jag tänker inte yttra mig om min vikt, men det är väl..lagom antar jag!

Förövrigt så saknar jag min älskling. Jag måste ha musik hela enkelt, det håller inte med en Nokia 3310. HAHA vad jag klagar idag! Men nejdå! Det kanske bara verkar så, jag är faktiskt glad. =D

Hepphepp, nu ska jag göra mig i ordning! Rota fram plånbok, nycklar, busskort m.m.

Puss & kram på er! :)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Linn Holm

:) så lite så <3

2008-07-17 l 19:12:48
Blogg/hemsida: http://linnholm.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: