Svullen halsmandel

                                            Datum: 2008-07-03 Tid: 17:35:36 Kategori: Blandat
Hej mina små älsklingar

Jag vet inte riktigt varför jag döpte inlägget till det jag gjorde, kanske eftersom det är så? Så grymt, jäkla äckligt är det! Den syns verkligen, helt vit och...spräckt? Är det ens möjligt?

Hur som helst. Jag sitter här och överväger om jag ska ta mig en bulle eller inte. De ligger i frysen så söta och fina, det enda negativa med dem är att de är från Hjobagar'n.
Fabians kompis Chris (hur fasen stavas det?) jobbar nämligen där, och han sa ju inte alltför bra saker om det stället. "Fåglarna flyger in och pickar och bajsar på all deg."
Fräscht! Nepp. Jag kom på mig själv med att jag har ätit väldigt mycket bröd därifrån, undrar hur mycket avföring från fåglar jag då har fått i mig i mitt liv. Usch, jag blir äcklad när jag tänker på det. Men, allting här i världen kan inte vara fräscht, inte ens jag...:P

Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: