Vad gjorde du att?

                                            Datum: 2008-07-23 Tid: 16:54:10 Kategori: Blandat
Hej på er små busfrön!

Där kom den! Den bästa meningen på länge, direkt ur Johans mun "Vad gjorde du att?" Det där "att":et är ju för härligt! Nog om det, men kul var det i alla fall.
Ikväll ska jag till Fabian och umgås med grabbarna, bada i hans pool också. Hoppas det är varmt bara, och inte 12 grader som det var i Vättern senast. Men förhoppningsvis ligger det väl på över 25..

Folk som kommer dit är jag, Emil, Johan, Jimmy & förhoppningsvis många fler. Men jag är hyfsat säker på dessa i alla fall. Tyvärr är Cajsa & Marie inte hemma, vilket är trist! Marie är på en liten visit i huvudstaden, medan Cajsa springer uppe i Sälen. Hoppas de mår bra de små gummorna! <3 :)

Förövrigt
så har dagen sett ut som följande: sol och vatten. Legat på en filt i trädgården och stekt en stund, sedan hoppade jag studsmatta medan Adam sprutade vatten på mig (iskallt!) med vattenslangen. Ella skuttar så glatt omkring på gräsmattan också, men värmen tar nog kol på henne med, buskarna lockar en hel del..

Ciao!
3 kommentarer                                                                                                                    
  kim

Bra gjort Adam hon behöver kyla av sig men sikta på fingrarna för de är nog snart över hettade av allt detta SKRIVANDE

2008-07-23 l 19:18:02
  Marie

åh va snäll du är :) har kommit hem nu efter en lång resa fylld av sublimerat svett. Trist att jag o Caj inte kunde komma med till herr Fabb, det lät trevligt!!

2008-07-24 l 23:52:17
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  cajsa

jag är också hemma nu! efter en hård vecka, måste ses SNART<3

2008-07-25 l 23:27:08
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: