102 besökare!

                                            Datum: 2008-06-03 Tid: 20:04:45 Kategori: Blandat
Omg!
Det är helt otroligt!
Idag har jag haft hela 102 besökare i min blogg, det är inte varje dag det händer. Rekordet på besökare här ligger på ca 400 st, men det var några veckor sedan. Jag hoppas verkligen att ni stannar allihop, det är så trevligt att ha er här! Känn er välkomna gott folk. <3

När jag precis hade kommit innanför dörren förut (vid 5 ungefär) så får jag ett sms av Cajsa! I det står det att jag ska komma och äta glass med henne och Morgan, jag kan ju inte annat än att tacka ja till det erbjudandet. Endast 10 min senare är jag på gående fot mot Cajsa. Vi åt på Frestelsen as usual, jag tog 3 kulor denna gång! Choklad, melon & vanlig. Även lila chokladsås på ett hörn där! Det var faktiskt killen i glassbaren som sa åt mig att ta extra nu när Morgan ändå betalade. :P Det var übergott i alla fall, och en trevlig kväll. Vi gungade på någon sak i lekparken medan en massa gamla pensionärer dansade till musik lite längre bort. Jag blev riktigt danssugen, men det hade nog inte gått så bra eftersom jag endast hade tofflor på fötterna.
Justde jag drog loss en vätskefylld blåsa också, måste rengöra den snart! xD Äckligt, men sant. Det är hemskt att gå barfota i nya skor, don't do that!

Efter lekarken så stack vi till ICA, Cajsa skulle handla saker till sin familj. Henner mor är just nu på läger, så hon får agera mamma i huset! Det är hon nog duktig på skulle jag tro! Men, väl framme vid ICA så märken hon att hon har tappat sin 50-lapp! Illa! Hennes enda pengar. xD Ååh, vi gick tillbaka till Frestelsen och lekparken, och till och med hem till Morgan, men inget fann vi. Där rök 50 kr i sjön, men förhoppningsvis så hittade någon annan dem och lever lycklig just nu. ^^

Later folks! <3

2 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

vad snäll jag var som bjussade

2008-06-03 l 20:28:30
  Cajsa

lever lycklig? tror nog inte de..

2008-06-03 l 20:32:36
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: