Kvällskvisten

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 18:52:49 Kategori: Blandat
Hejsan

Har precis ätit, korvstroganoff blev det idag. Om en stund ska jag gå ut & gå med mamma, pappa kanske också hänger med. Förut så stod den en helt främmande katt utanför vårat öppna fönster och stirrade på Missan, som stod en noslängd ifrån. De gjorde ingenting, och sa ingenting (inte så att människor kan höra i alla fall). Hmm..skumt!

Jag tror att Missan hatar att jag och Adam är hemma på dagarna. I och för sig så för vi inte så mycket oväsen, men hon får ingen mat. Det skulle hon ju egentligen inte ha fått annars heller, men det lockar nog mer när hon vet att vi kan ge henne.

Nu skiner solen också, som sylten på räkan!
Puss & Kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: