Motion!

                                            Datum: 2008-06-18 Tid: 15:47:24 Kategori: Blandat
Jag har motionerat!
Jag vet, det låter helt otroligt, men det är faktiskt sant. Några enstaka minuter på min väl användna studsmatta gjorde nog susen.
Satans vad stel jag kände mig när jag slänge omkring där, det kanske är dags att ta tag i träningen och göra det oftare? Än så länge har jag bara riktat in mig på kosten, men jag får ta tag i träningen också. Usch, det låter jobbigt...


Förstå vilken fin träning man får av den!
10 minuter på den = 30 minuters jogging!

Helt otroligt, men sant!

Få se nu, det är det 5:te året jag har en studsmatta nu. Första sommaren hoppade jag som en galning, minst 4 timmar varje dag. Ni skulle sett min kondition. Jag kom till skolan sen med klassens bästa kondis. I alla fall nästan. Jag var inte långt ifrån orienterarens kondition i alla fall, det var jag nöjd med.
Nu, hoppar jag lite mindre. Knappt alls om jag ska vara ärlig. Det är synd det, men det är ju jobbigt. xD

Det hemska är ju att det faktiskt sker olyckor när studsmattor är inblandade, sådant tycker vi inte om! "/
3 kommentarer                                                                                                                    
  Lina

va kostar en sån?

2008-06-18 l 16:00:23
Blogg/hemsida: http://monroy.blogg.se/
  Lina

Oki =) tack!

2008-06-18 l 16:20:13
Blogg/hemsida: http://monroy.blogg.se/
  kim

fan vad mycket jag har joggat om det där stämmer

2008-06-19 l 12:14:52
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: