My love!

                                            Datum: 2008-06-23 Tid: 12:56:00 Kategori: Blandat
Johnny Depp, född 1963, är den snyggaste jag vet.
Igår satt jag, Cajsa och Marie och tittade på filmen Chocolat. Det räckte för att få mig helt konstig. Jag var som besatt, ni kan inte ana.
Nu är det bevisat, jag gillar äldre män.
Men säg mig, vem gillar inte lille Depp? Själv är jag helt förälskad, jag skulle ge vad som helst för att få träffa den snygga mannen.




Kan ni förstå hur snygg han är? :O

Vad blir bäst?
Melinda Depp?
Johnny Andersson?
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Söt du är. Det roligaste är att du i verkligheten bara väljer småpojkar.

2008-06-23 l 22:25:02
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: