Några foton

                                            Datum: 2008-06-15 Tid: 21:05:54 Kategori: Blandat
Nu har jag varit borta från datorn ett tag, istället har jag varit med min "älskade" kamera. JAG HATAR DEN! Den gör aldrig som jag vill, jag får sitta och trixa med den i åratal innan jag får pli på den.

I alla fall, jag tog lite bilder på vissa klädesplagg som jag lovat för läääänge sedan. Här till vänster, är min tunna sidenjacka och en klänning. Båda från Gina Tricot.

Ganska otydlig bild, men på jackan så är det en massa rosa blommor som gör att den passar bra ihop med klänningen.

Jackan : ca 400 kr
Klänningen: ca 150 kr

minns ej de exakta priserna...






Usch, jag skulle lägga in fler bilder, men det bli cp, det får bli ett till inlägg!





 


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: