Olsen

                                            Datum: 2008-06-18 Tid: 12:57:56 Kategori: Systrarna Olsen


Det här är min absoluta favoritbild av tvillingarna Olsen.
Mary-Kate till vänster, Ashley till höger.

Faktiskt, så försökte jag likna dem på en bild jag tog på mig själv för et tag sen. Det var nog närmare 1 år sedan jag tog den. Haha.

HAHA! Jag vet att det inte är ett dugg likt, men whatever! ;D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Amanda

joo lite lik m-k varu allt. Jag har en absolut favorit bild på dom som jag och min syster försökte härma och det blev fett likt.

2008-06-18 l 13:56:12
Blogg/hemsida: http://dumpamig.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: