Söndag

                                            Datum: 2008-06-01 Tid: 12:04:37 Kategori: Blandat
Ligger ute på en filt med datorn framför mig. Härligt, men lite svårt att se skärmen när det är så ljust.
Det är alldeles tyst här, inga bilar eller andra oljud. Det känns som om jag är ute på landet eller något i den stilen. Det enda man kan höra på fåglarna och ibland när det fläktar i träden.
Ella blev lite nyfiken när hon såg mig, så nu sitter hon och tittar på mig från sin bur. Jag antar att hon tycker att det är varmt, så hon håller sig i skuggan.

Mamma ringde för en stund sedan och sa att de var på väg hem, de orkade inte gå i några affärer idag, som de tydligen hade bestämt sedan innan.
Aj, själva touch-paden (hur fasen stavas det?) är alldeles kokhet nu när solen lyser på den. Hoppas att den håller och inte går sönder, det vore illa!

Hur som helst, farmor åkte iväg en sväng till Hem & Hobby (alltid när hon är i Hjo;)) Alone at home, together with my brother.
Jag har inte gjort mig i ordning ännu, sitter i trosor och IT-tröjan man fick av skolan. Det är sjukt hett här ute, ska nog hämta något att dricka!

Det var en sak jag glömde att säga angående gårdagen (IGEN!). I publiken så stod det ett par, hur gamla kan de ha varit? 50-60 år kanske. De råhånglade i typ, 10 minuter. De bara stod och kramades och pussades och såg verkligen, nyförälskade ut, Aja, det är ju kul att det finns kärlek i alla åldrar...;D Men, lite äckligt var det måste jag säga.

Näe, nu ska jag sola! Puss och kram

En härlig bild på Robbie får avsluta detta inlägg!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: