Söndag

                                            Datum: 2008-06-08 Tid: 12:31:22 Kategori: Blandat
Hej bloggen!

Helgen närmar sig sitt slut, men jag längtar till skolan haha. Jag är inte ett dugg ledsen över att ledigheten är slut, eftersom det endast är 5 dagar kvar i 1:an.
Det är ju helt sjukt.

Har inte kämpat något, men det var nog lika bra det, för det betyder att jag just nu inte är skoltrött. Inte alls faktiskt. Förhoppningsvis då, så orkar jag med 2:an, som nog kommer bli ganska jobbig. Jag ska nämligen läsa 300 poäng + alla andra ämnen.
Jag gör ganska mycket på helgerna faktiskt, men jag orkar inte skriva ner det. Inatt när jag kom hem, satte jag mig med datorn i knät och började skriva, men jag orkade ine publicera inlägget, utan sparade det i utkast istället. Kanske lägger in det sen, om jag kan göra om det lite, vi får se! =)

Idag i alla fall, så har jag inte gjort något annat än att vara rädd. Jag har asont i magen nu, eftersom jag spände mig som en jäkla gris. Min bror skjutsade mig nämligen på sin moppe, vilket var läskigt. Jag trodde seriöst, att det skulle bli min död! Sen är han så rädd också, så om det är en bil som kommer ca 500 m bort, väntar han tills den har åkt förbi, men då, då kommer det ju såklart bilar från andra hållet, så vi får vänta i 5 min vid varje korsning! xD

Moppen tog oss i alla fall till Mullsjön där vi var i någon timme. Vattnet var ca 20 grader varmt och förhoppningsvis inte en enda loppa. Det är så sjukt långgrundt i den sjön, vi gick ut kanske, 300 m, och vattnet gick oss bara till midjan. Det är helt wierd. Det slutar alltid med att vi ger upp, och badar  det midjedjupa vattnet. Adam snackade om en massa 120-kilos-malar, vilket gjorde mig otroligt fiskrädd! Som tur var kom det ingen fisk, utan det enda som hände var att jag råkade trampa i en håla. xD Vi hade även köpt wienerbröd som vi snaskade på! Gott vare!

Naturen där uppe vid Mullsjön är så otroligt vacker! Jag ångrar i detta läge att jag sålde min moped, och att jag inte hade med mig någon kamera. Tänk er själva! Gröna ängar, svart-vita kor som står och betar och "muar". Jag vet att det heter råmar. ;P Ååh, jag blir galen! Det hade blivit sjukt snygga kort. Vi får väl se, jag kanske går upp dit sen igen, det är ju trots allt "bara" 3 km.

Nope, nu ska jag nog gå ut en sväng och sola! Kan ju iofs ta med mig datorn ut, så kanske det kommer mer inlägg! Who knows ;D

Puss & Kram mina underbara läsare! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: