Uppfödning av något slag!

                                            Datum: 2008-06-18 Tid: 14:14:20 Kategori: Photoshop
Hejsan på er fina läsare!

Nu är det såhär, att min bror nyss kom och frågade:

Men Melinda, det vore väl kul. Ha små möss.
Jo, det vore det väl. Men mamma gillar inte det, hon gillar inte små svansar!
Men Harry hade väl svans?
Nej
Nähä...

Nu fick jag värsta idén. Jag vill starta en uppfödning av något slag! Hund, häst (!!), katt, kanin, ja i princip vad som helst. Jag menar, jag älskar ju djur.
Det kanske skulle vara det perfekta?
Jag, bo ute på något söt liten gård med en massa djur och bara, leva livet! Living the dream!








Är de inte för gulliga? =)
4 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

det är väl bara att sätta igång:)

2008-06-18 l 14:25:33
  Johanna

Tack så mycket :) din blogg är också kanonfin! :)

2008-06-18 l 14:35:32
Blogg/hemsida: http://juhunna.blogg.se/
  Johanna

hahah, jag gillar ett av citaten i din header

"sex utan kärlek är bättre än inget sex alls"

Ganska roligt, och sant ;)

2008-06-18 l 14:39:44
Blogg/hemsida: http://juhunna.blogg.se/
  kim

katter/kräldjur FTW

2008-06-19 l 12:16:16
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: