Viktiga personer..

                                            Datum: 2008-06-02 Tid: 22:47:32 Kategori: Blandat
Jag borde sova nu, är dödstrött! Men, jag behöver skriva ett till inlägg innan! Det handlar om personer som är viktiga i mitt liv. Då, nu, i framtiden!

Anton:
Klasskompis, träningskompis, vän och mycket mer. Vad vore jag utan dig och dina underbara kommentarer och skämt. Du är så mysig, snäll och gullig i ditt blonda svall och goda parfym. Ditt skratt kan göra en hel dag! =) Glad att jag känner dig! <3

Cajsa: Före detta klasskompis ( i 6 år!), fru & bästa vän! Har hållt ihop i vått (översvämningen som var för något år sedan xD) och torrt och kommer förhoppningsvis att göra det hela livet! Vi skrattar, jävlas med folk, utnyttjar folk (haha! ;D) & mycket mer! Underbar är du! <3

Emelie: När folk träffar oss undrar de hur vi hade det tillsammans när vi var mindre. Men när vi var mindre, kände vi inte varandra, det är det som är så sjukt. För 1 år sedan hade jag ingen aning om vem du var, nu känns det som om vi känt varandra hela livet! Vi kan skratta, gråta, skämta och göra bort oss inför folk. xD Du är den bästa Emelie'n som finns! <3

Marie: Föredetta klasskompis (i 3 år), fru och bästa vän! Glad att jag känner dig! En sprallig (haha ibland får du riktiga ryck! :D) tjej som är skitbra på allt du gör! Vi har varit på skidläger, Ösjönäsläger, spelat i Oldas Husband + mycket mer! Du är underbar! <3

Sebastian: Ja, vad kan man säga? VI har varit med om mycket under nästan 1 år. Trots att vi fick en väldigt dålig början, så har det utvecklats till något fint. Jag kan prata med dig om allt, jag litar på dig och vi har det jättekul tillsammans. Jag hoppas att jag kommer att känna dig hela livet, och att vi aldrig någonsin bråkar igen! <3

Utan dessa personer är jag ingenting.

Väljer ingen person före någon annan, men  nu skrev jag upp er i alfabetisk ordning hehe :)
4 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

och utan dig är jag ingenting, <3

2008-06-02 l 22:50:14
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
  Sebastian

Va snäll du är Melinda, du betyder mest<3

2008-06-02 l 23:27:31
  Marie

Du är en underbar kvinna! Mitt liv hade inte varit det samma utan dig. <3

2008-06-02 l 23:43:01
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Cajsa

aww:) du betyder så sjukt mkt för mig<3 älskar dej gumman;) (sms..) haha!

2008-06-03 l 11:13:18
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: