Hemma från Skövde

                                            Datum: 2008-03-11 Tid: 18:15:26 Kategori: Blandat
Hej allihop.

Nu är jag hemma, det blev en sen ankomst idag. Slutade 4 och var i stan lite efter det. Åkte med mamma hem, vilket var otroligt skönt eftersom jag då slipper gå hem från busshållsplatsen. ^^ Jag är en slapp jäkel! :D

Det blev lite nya saker idag faktiskt. Bland annat ett par skor från Stadium. Hade kvar pengar på presentkortet så de gick dit. Men jag är nöjd med det köpet, gillar dem. Vita, enkla. Kostade endast 399:-
Bild kommer väl nångång. ;)

Ska snart äta koldolmar! Så himla gott är det. Var ett bra tag sen jag åt det sist, jag längtar. <3
Jäklar vad hungrig jag är, min mage kurrar!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: