Hur man gör en större profilbild

                                            Datum: 2008-03-25 Tid: 20:22:40 Kategori: Blogghjälp
Om ni ser till vänster i min lilla blogg så ser ni en bild på Ashley Olsen som är ganska stor. Vill ni också ha en sådan bild så gör ni följande:

1. Hitta en bild som du tycker om och tror kan passa med din design!

2. Gå in på Bild, och ladda upp din bild. Du kan såklart välja vilken storlek du vill ja själv, men runt 400 och nedåt är nog bäst. Jag tror till och med att jag har 200 på Ashley-bilden för den var så stor innan. Posta bilden!

3. Gör som du gjorde innan, kopiera adressen till bilden.

4. Gå in på Design, Kodmallar, och leta upp följande text:

image537

Där det är markerat med rött ska ni klistra in adressen till er bild!
Lycka till! =) Hoppas det funkar bara, för det funkade inte för Emelie med den tidigare beskrivningen. x)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

HAHAHHAH :) "det funkade inte för emelie" hahaha ;) du är fett skööööön gumman :D

2008-03-25 l 21:06:22
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se
  Anton

Copycat Kenza.

2008-03-25 l 23:40:26
  Melinda

Anton: haha ääh, men asså, det är asmånga som har blogghjälp ju ;P jag tänkte joina klubben ;)

2008-03-26 l 07:33:41
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: