Jag tål mycket

                                            Datum: 2008-03-28 Tid: 12:56:12 Kategori: Blandat
Hejsan igen ;D

Måste bara få ur mig sen sak.
Jag tål mycket. Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad folk säger och tycker om mig, för det är väl antagligen sant då. Tyvärr bryr jag mig inte särskilt mycket om vad folk säger om mina kompisar heller, det är väl lite synd då kanske.
Men när folk snackar skit om mina husdjur (även före detta husdjur) så går det inte längre. Jag blir så jävla arg att jag kan börja gråta av det. Jag älskar mina djur mest av allt i hela världen, och ingen, INGEN ska komma och säga något dumt om dem. Visst, min katt är fet och det håller jag med om. Det brukar jag skämta om också. Men annars så! FYFAN säger jag bara. Man ska inte klaga och SÄRSKILT inte säga att det är löjligt att bli ledsen om ens husdjur och VÄN dör. Det är hemskt!! Ett djur kan betyda SÅ mycket mer än vad en människa kan göra, och det stämmer. 

Det var väl det jag ville säga! Säg ALDRIG något elakt om mina djur!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

är det folk som brukar snacka skit om dina djur? :S

2008-03-28 l 15:19:24
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: