Känslor hit, känslor dit.

                                            Datum: 2008-03-16 Tid: 23:09:02 Kategori: Blandat

Hej igen.

De flesta nu för tiden snackar bara känslor hela tiden. Att de e ledsna och deprimerade m.m. Det är väl det absolut vanligaste att skriva om nu för tiden. Bland ungdomar i alla fall. Eller?
Par gör slut, ens partner är otrogen, någon ljuger, föräldrarna cpar, kompisarna sviker, släktingar dör. Allt, allt, allt.

Ska jag också börja med att skriva känslor nu kanske? Det ska jag nog göra. Just nu har jag INGA pengar på min fucking mobil, det är väldigt jobbigt. Men, mobilen är inte allt, bara det att jag inte kan ringa eller sms:a. But I'll survive ;D

Mitt liv är väldigt, jobbigt just nu. Vet varken ut eller in faktiskt. Hur vill jag ha det? Egentligen vet jag hur jag VILL ha det, men frågan är hur jag ska göra för att få det. Var är rätt och vad är fel? Ååååååååååååååååh, vad det här är jobbigt. Men vad jag vet är i alla fall, att jag är kär. <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: