Kastanjevattnet köpt!

                                            Datum: 2008-03-05 Tid: 16:42:35 Kategori: Blandat
Hej allihopa :)

Kom nyss hem från en kort skoldag. Började 08:20, slutade 12:50, kan det inte vara så varje dag? Efter skolan tog jag, Charlotte & Emelie bussen in till stan och sedan bar det av till Mc Donalds. Tog en lilla menyn och en Mc Flurry, det var längesen! <3
Hade endast 275:- kvar på kortet, så kunde inte shoppa så mycket som jag trott. Det blev mat och kastanjevatten. Men det var ett bra köp, det funkar verkligen! Nu slipper jag se så blek ut..

Tittade på väskor, skor, smycken, solglasögon och mycket mer, men köpte ingenting. Jag har alltid haft svårt för att hitta skor, men nu är det plötsligt jättelätt! Hittar hur många snygga som helst, men har ej råd, TYVÄRR. Vill vkerkligen köpa likadana skor som Emelie har, för 399 kr, men usch så mycket pengar. ^^

Ciao!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

MAAAAACCCCC FLÅÅÅRRRY ;) macMACmacMACmacFLÅRRY ;)

2008-03-05 l 17:37:34
  Marie

vad gör man med kastanjevatten?! xD

2008-03-05 l 23:53:18
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: