Rambo x2

                                            Datum: 2008-03-09 Tid: 18:23:40 Kategori: Blandat
Har precis laddat hem Rambo som jag såg på bio igår, så nu har pappa och bror också sett den. Pappa tyckte att den var väldigt rå, det kan man väl förstå. Men ska jag vara ärlig så blir jag mer upprörd över att se Veterinärerna, än en sådan här film. ;P

Kan tyckas lite konstigt kanske, men så är det. Börjar alltid gråta såfort något litet stackas djur dör, exempelvis ett marsvin. Så söta är dom. Antons marsvin Teddy är helt underbart gulligt. :)

image452
Var bara tvungen att lägga ut den här underbara bilden. Den lilla killen där borta, i blå foppaskor, är den sötaste lille pojken norr om Australien. Jag lovar, helt fantastiskt.
1 kommentarer                                                                                                                    
  sara

åh, tack detsamma :->

2008-03-09 l 18:29:25
Blogg/hemsida: http://saraemilieandre.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: