Stora näsor

                                            Datum: 2008-03-25 Tid: 21:06:39 Kategori: Blandat
Hej allihopa, nu är det jag igen...

Jag har kommit på vad jag gillar hos killar, stora näsor. Alltså, inte gigantiska förstås, men inga mini-näsor heller. Haha, jag har nämligen kommit på att det är världens fulaste, mini-näsor. I alla fall på killar, tjejer kan det vara gulligt på.

Själv har jag en så kallad "turknäsa" med en buckla i mitten typ. Riktigt äcklig är den, men den ska opereras någon gång, trust me!
Saker jag ska ändra med mig själv är:
  • Näsan
  • Munnen
  • Brösten
Haha, mer saker kommer jag väl på, men dessa gäller tills vidare.


4 kommentarer                                                                                                                    
  Niccie

svar: åh vad snällt,tack.
den var jätte söt :)

2008-03-25 l 21:31:45
Blogg/hemsida: http://niccie.blogg.se
  Emelie

jag med. Särskilt BRÖSTEN, jag är så jävla platt!

2008-03-25 l 22:42:12
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se
  Melinda

Niccie: Tack så mycket :)

Emelie: Haha eller hur xD Är det nån som e platt så e det jag! xD

2008-03-26 l 07:57:13
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Malin

neej, gör inte det, du är fin som du är!

2008-03-26 l 12:35:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: