Torsdag

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 07:40:44 Kategori: Blandat
God morgon =)

Då var det redan torsdag, dagarna går undan! Den här dagen känns rätt bra med tanke på att jag ska vara ledig i morgon. Ledigheten beror på tandläkaren...;P
Första lektionen idag är Matematik B, underbart. Sedan ska jag & Anton ha redovisning tillsammans på företagsekonomin. :S Det ska handla om MAX, hamburgerkedja.
 Slutar inte förrän runt 16:00 idag, en lång dag med andra ord. Mycket lektioner också!

Igår hade jag "hela" 57 unika besökare. Ni kanske tycker att det är lite, men jag är nöjd haha! Det är en bra bit på vägen i alla fall. Till skillnad från det jag brukar ha, runt 10-20, så är det bra! Tänk er, det är 57 OLIKA datorer som besökt min sida. ^^

Mamma gillade tapeten jag valt ut, den där med blommorna i svart, vitt och silver. Det kan nog bli skitsnyggt tillsammans med möbler i mörkt trä. Tror ni inte det? =)

Usch, jag hatar att vara i skolan såhär tidigt. Jag börjar inte förrän 08:20, men jag kommer till skolan vid 07:10. Tidigt! I och för sig så tillbringar jag den första kvarten med att göra mig i ordning, men det är fortfarande en lång väntan efteråt.
I morgon kommer Sebastian till mig, dock inte ensam. Han ska ta med sig din snyggaste killen in the world, Felix! =) Han och Ella ska mötas, sen får vi se vad som händer...;D Men det blir nog trevligt. Seb stannar hos mig tills lördag, jag följer med honom hem på lördag till söndag, sedan tillbaka till Hjo tidigt på söndag. Min farmor fyller år då nämligen. Då blir det kalas! :D
4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Så ni ska ses hela helgen? :) trevligt! :D
åhh.. fusk att du slipper skolan i morgon!!

2008-03-27 l 08:57:38
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

Haha japp ;D Ska bli skööönt :D Japp vi ska ses!

2008-03-27 l 09:38:39
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Emelie

men vadå? så du är inte med å festar på fredag? :( :( :( :(:(:(:(:(:(:(

2008-03-27 l 10:00:29
  Melinda

Emelie: Nope, de har jag ju sagt....xD Men vi måste ses nån annan dag!

2008-03-27 l 10:10:07
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: