Trädklättring

                                            Datum: 2008-03-17 Tid: 19:53:33 Kategori: Blandat
image473

Igår klättrade jag i träd med min friend Anton. Det var roligt men läskigt. En enorm ek var det, tror jag i alla fall. Det låg en massa ekollon under i alla fall...
Aja, trodde inte att jag skulle kunna komma i trädet ens, men det gick! Jag är ju en mycket van klättrare som alla vet. ^^ Haha :D
Jag höll mig till de lägre grenarna och var livrädd för att ramla, men Ant var modigare, fast han var nog rädd också. Han fastnade lite här & var. ^^

Jag kommer alltid att älska att klättra, tror jag i alla fall. O.o
För er som inte fattar, så är Anton på bild...
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: