Äntligen helg! =)

                                            Datum: 2008-05-30 Tid: 15:46:25 Kategori: Blandat
Hej i värmen!

Det är ju helt sjukt, termometern visar på 44 grader i solen! Jag fattar inte, det är sjukt mycket. Dock är det endast ("endast") 24 grader i skuggan, men jösses. Jag bara hoppas på att värmen + solen inte försvinner till sommaren precis som förra året. Kommer ni ihåg det? All värme och sol kom i april och maj, sedan var det skitväder resten av sommaren. Det gillar vi inte..

Hade 2 olidligt tunga väskor med mig hem efter skolan idag, inte alls roligt att bära på. Därför, så ringde jag till min bror när jag hoppat av bussen, och han tog den ena väskan! Snällt! =)
Åkte tillsammans med Cajsa på bussen och snaxade lite, hehe ;D Om vad tror ni? ;D Haha, nejdå det var om lite allt möjligt...

Om några timmar anländer Cajsa, Marie & Olle till lilla Hjo. Kvällens planer: se på Talang 2008! Jag är jättenyfken på hur det kommer gå för underbaringen Seth Engström. Bara namnet säger ju allt: übersöt! Jag är så kär haha. <3
Ska bli riktigt spännande i alla fall, rena rama rysarn. ^^ Vet inte riktigt hur pass insatt de andra är i det programmet, men det ska ses på!

Farmor dyker väl upp någon gång framåt kvällen antar jag! Har faktiskt ingen aning om näg hon kommer...Som jag känner det så klarar jag mig bra utan en barnvakt. :P Men men..

Måste bjuda på en underbar sång en sådan här underbar fredagseftermiddag!
Filip & Fredrik (från Sverige pussas & kramas)


Nu ska jag gå och se om Missan vill gå ut lite...
PUSS
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Kul att du gillar den videon även fast du inte sett Juno :)

2008-05-30 l 19:22:52
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
  cindy

44 grader! helt sjukt! vill oxå vara ute o sola :(

2008-05-31 l 18:42:23
Blogg/hemsida: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: