Företagsekonomi = klar?!

                                            Datum: 2008-05-05 Tid: 18:01:32 Kategori: Blandat
Hej på er!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med bloggen, har så fruktansvärt mycket annat att göra. Den tar mer tid än vad man tror! Att skriva ett inlägg kanske inte tar mer än 3 minuter, men man ska ju göra det ofta också. + det är ju inte kul att bara höra vad man har gjort på dagen, lite annat vill man ju veta också. I nuläget känner jag att jag inte hinner det. Kanske ska ta en paus ett tag, och sen komma igen i sommar! Vad sägs om det? ;D

Har precis gjort klart min företagsekonomi (usch!). Vet inte riktigt hur det kommer att gå, men kanske ett G+ i alla fall. Satsar inte jätte mycket på det ämnet, det är ju endast en 50-poängskurs i alla fall.  Det är svårt! Roligt när man fattar i och för sig, men så är det ju med allt. Och, är det svårt, så fattar inte jag.

Ska nog mata min ödla lite senare och även min lilla nin. Nationella prov i matte B på torsdag, får se hur det går haha. Justde, idag fick jag tillbaka mitt prov i Excel, fick G på det. Antar att jag ska vara nöjd, bättre än IG. Haha, mina betyg suger kukballe. Men, whatever! It's just school. ^^ Jag kanske får ett bra jobb sen ändå! =)

Är grymt kissnödig nu haha, kanske ska springa iväg på toan innan det händer en olycka. ^^
Nåväl, ha det bra tills vidare! =)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Angelica

hähä ser ju att du är klar, men hjälper gärna om du behöver hjälp =) tror nog du grejar de ändå.
annars kan du ju maila [email protected]
ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-05-05 l 18:16:29
Blogg/hemsida: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: