Företagsekonomi :S

                                            Datum: 2008-05-04 Tid: 12:22:34 Kategori: Blandat
Hej på er! =)

Sitter inne vid köksbordet och gör företagsekonomi. Har en sådan panik över det eftersom det ska vara klart i morgon och jag har 100 uppgifter kvar, men så plötsligt, går ett rus genom huvudet: Varför stressa över det här? Läraren kommer ändå att sätta ett nytt datum så att alla hinner klart.
Det är mer än halva klassen som knappt har börjat med det här, klart hon flyttar fram datumet då det ska vara färdigt. Jag kan ju ta det piano här egentligen, och det gör jag nu. Tänkte lyssna på lite musik.
Det trista är ju bara, tänk om hon inte flyttar fram datumet. Då ligger jag illa till. ^^ Men, vi hoppas på det bästa!

Hör av mig sen igen skulle jag tro! PUSS
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Melinda!! vad gör du? snälla ha tid för dina vänner(A)

2008-05-04 l 16:17:08
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Marie

Jättekul att du kunde va med oss en stund ändå! :D Hälsa Sebastian ^^

2008-05-04 l 23:51:26
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: