Fredag

                                            Datum: 2008-05-23 Tid: 10:30:43 Kategori: Blandat
Heej :)

Usch vad jag är trist nu för tiden. För några månader sedan var jag otroligt aktiv i den här bloggen, men nu är jag inte det så mycket längre. Dels för att jag inte gör något så jag inte har något att dela med mig av, + att jag tycker det är lite halvtrist. Men, jag kommer igen sen i sommar/höst. Blir sommaren lika trist som förra året (regn mest hela tiden) så lär jag ju blogga röven av mig, annars är jag ute i solen.
Har försökt att blogga ute i solen också, men jag blir så bländad haha, det är näst intill omöjligt.

Nåja, nu har jag grafisk kommunikation, och läraren är borta. Det är ju både bra och dåligt. Det som är bra är att jag slipper jobba och kan blogga, det dåliga är att jag inte kan fråga om hjälp. Jag fattar nämligen inte uppgiften, som vanligt. xD
Har jag nämnt hur sjukt dålig jag är i skolan? Jag är inte ambitiös, inte intresserad, inte något förutom uttråkad. Så kan det vara. ^^ Jag kan inte direkt säga att jag är skoltrött, men det blir jag väl sen i 2:an. Under det här året har jag inte pluggat något! Fuskat mig igenom alla prov och allmänt struntat i allting. Jag känner mig så duktig! =)

Nejmen, det som är bra (kanske dåligt förresten) med mig är att jag aldrig har dåligt samvete. Otroligt bra, jämt. Har jag fuskat på något, eller ljugit om något, mår jag inte alls dåligt över det. Det finns viktigare saker i livet än känslor? "/
Det kanske det inte finns förresten...

Nejmen gud, jag är så dötrist. Jag lägger ju aldrig upp bilder längre! Det måste jag göra. Min blogg har inte ens flyttat än, har era det? Alla mina vänners bloggar har flyttats, för länge sen. xD

image671
Nu lägger jag upp en bild bara för det. xD Ikväll blir en hemmakväll med mycket godis och en påfylld mobil! Har nämligen halebop, och just nu, om man fyller på mobilen med 200 spänn, får man 3000 gratis sms! Det behöver jag. ^^,

Ikväll är det Talang! Det måste jag se, och hoppas att det blir någon god mat ikväll också. Jösses vad jag sitter här och längtar...
Jag önskar att jag hade en häst! En bästa vän som jag kunde längta efter och vara med hela dagarna. Rida ut i skogen och bara ta det lugnt, slippa tänka på all stress och sådan skit. Varför är inte jag hästägare?
Förhoppningsvis blir jag det när jag är vuxen! =D

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: