Here they are! =)

                                            Datum: 2008-05-26 Tid: 22:15:59 Kategori: Blandat
image678
Visst är det mysigt?
Den där stora lampan till höger är ful, I know, men den är bra som sänglampa faktiskt. Den mörkaste kudden (lila är den) köpte jag igår på Ikea, och den andra gråa hittade jag i förrådet. Tänkte att det kunde passa! =)

image679
Mitt fina fönster! 2 blommor nu istället eftersom jag köpte en ny i veckan på ICA. Den största är nyast och jättevacker! Om jag får säga det själv så tycker jag att det är ganska stilrent i mitt rum just nu xD

Nåväl, puss & kram =)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Jättefint blev det!! :D

2008-05-27 l 18:44:05
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: