Heroes!

                                            Datum: 2008-05-19 Tid: 18:18:28 Kategori: Blandat
Hej bloggen :)

Jag satt och skrev ett inlägg i skolan förut, men publicerade det inte. Tänket istället göra det nu, men det skulle bli lite fel. Det är som om jag skulle ha min sista lektion nu, men så är inte fallet.
Just nu sitter jag nämligen hemma vid den stationära datorn och lyssnar på Hero. Dock är det Enqirue Iglesias som sjunger, och inte Charlotte Perelli.
I can be your hero baby..
När jag hör Enrique sjunga så tänker jag på Spanien! Hmm, undra det tro! Han är ju därifrån. xD Jag vill tillbaka dit. Javea, Moraia och alla andra underbara ställen. Nästa gång jag ska dit, är med Cajsa & Marie år 2010. Jag längtar som ett galet får! Då är jag faktiskt 19 ½ år, så då blir det bil + krogen. Dock inte samtidigt kanske! Då ryker mitt älskade körkort. (som jag då förhoppningsvis har!^^)

Till middag blir det ris och kött! Gött. ^^ + att jag nyss hittade en asbra låt med...Carola! =) Säg mig vart vi står

Puss/Kram/Hejdå
4 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

säg mig och säg mig och säg mig vart vi står, för jag vill veta nuuu och säg mig .... är det den? xD

2008-05-19 l 18:32:34
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
  Cajsa

det ska bli så grymt roligt att åka till Spanien:D längtar också jättemycket(L)

2008-05-19 l 19:40:12
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Anton

Men snart, så ska vi utomlands. Det är faktiskt inte sååå långt kvar?

2008-05-19 l 20:55:01
Blogg/hemsida: http://detrevannerna.blogg.se
  Marie

Det ska bli kuuul :D jag längtar också!! :)

2008-05-20 l 22:33:31
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: