I wanna be there for you..

                                            Datum: 2008-05-14 Tid: 14:21:58 Kategori: Blandat
Hej :)

Hur är det?
Själv sitter jag hemma redan och äter lite bullar och dricker cola. Usch, onyttigt like hell, men vad gör man? Jag somnade nästan på bussen, så lite coca cola kanske gör susen? Hoppas det i alla fall, hade tänkt städa rummet om en sisådär 30 min. Damma av, dammsuga och bädda lite. Tro inte att jag gör det självmant. xD Mamma sa det i morses...^^
Hade idrott sista lektionen, men jag orkade verkligen inte vara med. Egentligen är det inte själva lektionen som är jobbig, utan det är den förbannade jäkla väskan man måste bära på hela dagen. Den hade jag med mig igår, och det räcker en gång i veckan. Jag pallar inte att ha, dels en ryggsäck emd en dator + annat, + en till väska med skor, andra kläder m.m. Jag dör.
Min katt Missan ligger på bordet och kråmar sig för fullt, vad kan hon vilja tro? =) Nu slickar hon sig på låret. Aja, hon är galen hon, helt underbar. Igår fick hon för sig att det är onödigt att gå när man kan springa. Det tar ju en sådan fruktansvärt lång tid att GÅ någonstans haha, hon sprang omkring här hemma hela kvällen. Fast, hon kom nog på idag att det var rätt jobbigt att springa hela tiden, hon har gått hela tiden idag. xD

Skriver jag mycket om mina djur? Gör jag det? Jo, det gör jag nog! Men jag älskar djur! Det är min favorithobby! Varför går jag på IT? Jag hatar datorer...Jag skulle ha valt naturbruk. xD

På väg till bussen hem förut, så tänkte jag på en sak. Är det inte så att man vill testa något man lovat sig att aldrig göra. Det kan vara vad som helst. Exempel: när jag var liten lovade jag mig själv att aldrig röka. ALDRIG! Inte sätta en cigg i munnen. Det är äckligt, onyttigt och inte bra för något! Men alltså, ändå tänker jag på det hela tiden. Själva känslan av att inte KUNNA göra det är hemsk. Det känns som om jag är fängslad. Jag VILL röka, fast ändå INTE. Det är fruktansvärt egentligen, men bara för att jag inte KAN, så vill jag. Förstår ni?
Nu menar inte jag att jag ska gå ut och röka, men själva känslan av att vilja göra det. Det kan väl vara vad som helst egentligen? Ni kanske har lovat er själva att aldrig vara på ett speciellt ställe. Känner ni inte att ni vill dit ibland då? Bara en liten stund för att se hur det är.

Det är bara en dum tanke från mitt huvud antar jag..

Förresten, så är jag riktigt jäkla DÖKÄR! Jag satt på mattelektionen idag och började nästan gråta! Bara tanken av honom får mig alldeles galen! Liksom, utseendet? Helt fantastiskt. =) Jag struntar fullständigt i om han har knarkat, röker m.m. han är helt underbar! Synd att han är så gammal..."/
I love you baby..

Time for städning! Puss & kram på er ungdomar och vuxna ;D
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

HAN ÄR JU YNGRE ÄN SEBBE! VADÅ GAMMAL :O
eller är det sebbe du menar? :O
Eller äre fredrik?

TELL US

2008-05-14 l 17:02:48
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
  Marie

Tell meee!!!! :O :D

Vad har han gått på?!

2008-05-14 l 19:06:33
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
  Charlotte

kan det vara Fredrik ? =D

2008-05-14 l 19:19:03
Blogg/hemsida: http://meliciouse.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: