Måndag

                                            Datum: 2008-05-12 Tid: 19:19:21 Kategori: Blandat
Hej :)

Jag vet, det var längesen jag skrev här, men jag har typ, fått ångest såfort jag har loggat in på sidan. "Nej, jag KAN inte skriva!" Aja, nu övervinner jag rädslan för det och skriver ändå. Vädret förra veckan fick mig att inse att jag HATAR internet. I alla fall ibland. ;P Det är så härligt att sola och typ, sooola! =) Håller ni inte med?

Idag var en ganska kort skoldag. Första lektionen matte, fick reda på hur det gick på de nationella. Jäkligt många hade IG, bland annat jag. Men, jag mår inte speciellt dåligt över det, rättare sagt: jag har redan glömt det. Bara jag klarar provet om typ 2 veckor, annars ligger nog betyget illa till. ;D

Lunch åt jag på Mc Donalds tillsammans med Anton, Charlotte & Carin, trevligt. =) Tog en lilla menyn, as usual. ^^

Efter skolan så skulle jag, Anton, Charlotte & Emelie åka hem till mig och hoppa studsmatta, väl på resecentrum så ser jag Fredrik. Eller, det är inte jag som ser honom, utan typ, Emelie, men ändå! =) Kul :)
Även Cajsa och Marie är med och hoppar hemma hos mig! Kul litet gäng! =)
Hoppar lite studsmatta, filmar och tar kort, äter mjukglass, går hem igen.

Have no pics right now, but later maybe? =)
Puss & Kram
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

ku-u-ul!! :D du är en god studsare :)

2008-05-12 l 23:41:47
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: