Maybe en tävling?

                                            Datum: 2008-05-01 Tid: 12:36:34 Kategori: Blandat
Nu känner jag mig nästan nöjd med bloggen, vet inte om jag ska ändra några typsnitt eller något, får se framöver. Men tills vidare, så får det vara såhär. Tack för alla underbart snälla kommentarer allihop! =)

För några dagar sedan så gjorde jag 2 mindre fina olika headers (säger man så i plural? :P) som jag genast tog bort igen. Men nu känner jag att jag har kommit in lite i photoshop igen, så jag kanske ska ge mig på det igen? Kan det vara en idé?

Nu har jag i alla fall lagt in bilderna på datorn från igårkväll. Inte världens roligaste precis, och väldigt kass kvalité (mobilkameran) men det får duga! ;D

image660
Cajsa, Marie & Olle i stadsparken ganska tidigt. Vi kom precis på idén att käka på Alexandra!
image661
Olle på pizzerian med sin kebabtallrik! Jag tog en likadan! Något som han gjorde (som INGEN annan gjorde) var att sniffa upp salt & peppar i näsan. Smärtsamt? En aning..
image662
Caj på pizzerian! Åt en spaghetti bol...Ja jag kan inte stava till det. xD Men typ, spaghetti med köttfärssås. Även Marie käkade det, eller de delade på det för ingen av dem hade money. ^^
image663
Haha, det är faktiskt Maries egna händer hon håller för munnen, även fast det ser om som om det är någon annans. Hade varit lite kul faktiskt! ;D

image664
Jag och min kända drick-pose! ;D Alltid är det cola också! :P

Hörs snart mina vänner! <3
4 kommentarer                                                                                                                    
  Viika

Min header är 1000px bred och 400 px hög :)

2008-05-01 l 12:45:33
Blogg/hemsida: http://viika.blogg.se
  Marie

Hahah xD
SNYGG bild på mig. Det var kuuuuuul!! Vi måste varit dom enda nyktra mellan 13 o 19 igår :P

2008-05-01 l 14:28:15
  Cajsa

haha roligt vare! iaf en stund! :P

2008-05-01 l 14:54:48
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Niklas

Fina Melinda inne på pizzeria alexandra XD:D..hehe^^

2008-06-03 l 20:12:44
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: