More pics!

                                            Datum: 2008-05-26 Tid: 21:44:33 Kategori: Blandat
Tjena igen ;D

Jag tycker att jag är fruktansvärt dålig på att lägga upp bilder här i bloggen, och av egen erfarenhet vet jag att det är jus det som är roligt att titta på. Kollar jag igenom en blogg någongång, stannar jag endast vid inläggen som innehåller bilder! Varför vet jag inte riktigt, man orkar väl egentligen inte läsa. xD

Nu ska jag bädda min säng och ta några kort på den och på resten av mitt rum! =)

BRB
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

jag väntar!!!

2008-05-26 l 22:15:10
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: