Nej men hoppsan..

                                            Datum: 2008-05-05 Tid: 18:51:42 Kategori: Blandat
Okej, jag kom på att jag inte hade så mycket att göra just nu, kan ju lika gärna blogga! =) Har matat Ella & Sixten nu och till och med hunnit titta i ett fotoalbum. Det är otroligt vad ful man är när man är 8-12 år. Det är nog då man är som fulast, i alla fall jag. xD

Det blir tacos till middag, underbart gott! =)

Kanske jag ska skriva ett inlägg i blogghjälp? =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

ååh så gott med tacos:D

2008-05-05 l 18:54:06
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

jaaaaa, herregud vad ful man var då

2008-05-05 l 20:51:27
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
  Uskar

Jag åt också middag idag :D Fick Elsa också tacos? :D

2008-05-05 l 21:24:03
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: