Next week

                                            Datum: 2008-05-24 Tid: 23:28:52 Kategori: Blandat
God kväll alla :)

Sitter i min säng och har tv:n på samtidigt, får ju inte missa Eurovision songcontest! Hur tror ni att det går? Hoppas hon kommer bland typ 5 i alla fall!

Jag längtar såååå tills nästa vecka, nästa helg rättare sagt! Dels är det ännu ett steg närmare sommaren och lovet, + att jag ska till Liseberg och Göteborg. Jag ska skaffa mig ett fritidskort så att jag kan ta mig vart jag vill i västra götaland. Liseberg blir antagligen på lördag men min bror följer inte med. Mamma blev skitsur förut, dels för att det skulle bli så dyrt, + att det var sent att vara nere i Gbg runt 22:00..aja skitsamma! Jag åker i vilket fall som helst..

Sverige har 0 poäng än så länge, snälla poäng!!!

Vad ska ni göra i sommar?

Jag hoppas att min blir fartfylld med mycket äventyr, även om den nog inte kommer bli det. Ska bara vara hemma och sedan åka till Ystad med familjen. Bara en massa "med familjen" hela tiden. Usch fyfan..

Imorrn blir det IKEA och a6 med mamma (pappa och bror kanske hänger med..). Jag ska skaffa mig speglar, lite korgar + skolavslutningskläder! Jösses ja, hoppas jag hittar något fint! Klänning tror jag att jag ska rikta in mig på i alla fall. Brukar aldrig använda det! Men, det är ju det stora modet i år, så det kör vi på! (Y) ;D

Nu är jag jätte, jätte, jätte trött. Jag kan ju inte somna än! Jag måste hålla mig vaken och se hur det går för mitt älskade Sverige, med alla jävla psykopater överallt! Usch för mördare och psykfall!

Puss & Kram





4 kommentarer                                                                                                                    
  Kattis

Hej!
Vill bara önska dig en toppensöndag!
Må gott!

2008-05-24 l 23:35:34
Blogg/hemsida: http://kattis11.blogg.se
  LOVISA

Hej sötis!

Kika gärna in på min blogg och skriv 3 positiva saker om dig själv,. på en tråkig söndag måste vi peppa varandra :)

2008-05-25 l 12:48:49
Blogg/hemsida: http://onemoretry.blogg.se
  Cajsa

Fredag då?:S Jag då?

2008-05-25 l 14:15:21
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Emelie (den långe 16 åriga tjejen på 192cm ;D )

men du är min sommarkompis i sommar melindis, du och jag :D

2008-05-25 l 16:01:27
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: