Om Melinda

                                            Datum: 2008-05-29 Tid: 10:27:50 Kategori: Blandat
Okej, jag har verligen tråkigt just nu. Jag är verkligen sämst när det gäller att jobba på lektionerna. Snackar lite om mig själv istället. xD
Tro det eller ej, men det är rätt många som besöker min blogg trots att de ej lämnar några kommentarer! Varför gör ni inte det? :O Kanske inte finns något som är värt att kommentera! xD

image682
Bilden är icke från 2003 som det står, utan den är från förra sommaren, år 2007 alltså.
Hur ska jag beskriva mig själv då?
Antagligen såhär:
En tjej som inte har speciellt många vänner, utan några få, men som jag är riktigt bra kompis med! Hellre det än 1000-tals som man knappt känner.
Jag har varit kompis med Cajsa & Marie sedan i 7:an och det känns verkligen att det är äkta vänskap där. Det känns skönt. Även om vi varit ifrån varandra i veckor, så känns det ändå naturligt och bra att träffas sen igen. Man hittar alltid något att snacka om, och inga pinsamma tystnader direkt. <3 på er! =)
På fritiden så är jag hemma och gör ingenting. Jag skulle önska att jag kunde säga att jag red, klättrade, höll igång med något, men det kan jag inte. På dagarna när jag kommer hem från skolan så sätter jag mig i soffan med datorn i knät och tittar lite på bilddagboken, lite på lunarstom, msn och bloggen.
Fruktansvärt sorgligt egentligen.. Men så har jag det.
Mina 3 husdjur får alldeles för lite tid när jag tänker efter, måste bli bättre på det. Ella är ju redan 6 år gammal, hon kanske inte har så många år kvar...=(
Sixten närmar sig 25 år, vem vet när han försvinner?  Usch, det vill jag inte ens tänka på
. Dör han - dör en del av mig.
Skolan då?
Jag är verkligen en VG-elev, varken sämre eller bättre. Det är iofs olika från ämne till ämne, men i det stora hela så har jag väl VG. Ett hyfsat bra betyg, men ibland vill man ju ha det bästa är klart!
Godis, äter jag typ, jämt! Bläää för det.

Haha näe, nu orkar jag inte mer. xD Ha det fint! =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Sannah

Tack så jättemycket:D
Jag är inte säker, men jag kan tänka mig att det var den där rosa bubble eller vad den nu heter ! :)

2008-05-29 l 10:49:21
Blogg/hemsida: http://saanzil.blogg.se
  Cajsa

aww:) du är helt underbar Melinda(L)

2008-05-29 l 20:48:55
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

Du är en fantastisk kvinna (L)

2008-05-30 l 17:24:21
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: