Onsdag, LOST börjar!

                                            Datum: 2008-05-07 Tid: 18:54:18 Kategori: Blandat
Hej bloggen :)

Idag är en helt fantastisk, underbar dag. Vädret är himmelskt, människorna likaså! <3
Har haft en kort, hyfsat rolig skoldag med lite plugg blandat med solglasögon & glass! Så ska det vara haha. Dagen började som vanligt med att jag förlorade i biljard mot Kim! Men, någon dag ska jag slå honom! =) Om inte i biljarden, så blir det med kön. ^^,

Sitter i vardagsummet och tittar ut genom dörren som är öppen. Det är sjukt mycket små insekter som flyger omkring där ute. Tycker lite synd om er pollenallergiker faktiskt, kan inte vara lätt det inte! Skönt att jag inte är allergisk mot någonting! =)
I morgon gäller det, nationella prov. Illa! :S Har inte direkr övat, får göra det snart, någon timme före och efter Lost. Det programmet är ju helt sjukt, fattar ju ingenting. Men, eftersom jag har följt det varje gång, kan jag inte bara sluta titta på det, I love it! I alla fall förut...

Well, ha det bra! Har slut på ord! ;D PUSS


3 kommentarer                                                                                                                    
  Elli

har försökt kollat på lost ngn gång när min kille gjort det, men förstår mig inte på det :s

2008-05-07 l 19:16:36
Blogg/hemsida: http://whoknow.blogg.se
  Kim

Du kommer inte kunna göra någon av alternativen mot mig

2008-05-07 l 21:59:03
  Marie

hahah, kööön xD jag fattade inte först...

2008-05-08 l 21:42:16
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: