Ont i fötterna!

                                            Datum: 2008-05-26 Tid: 21:41:31 Kategori: Blandat
Hej kära läsare! =)

Nu sitter jag här igen, fast nu vid min egna underbara bärbara dator! Jag älskar den så obeskrivligt mycket ska ni veta, min allra käraste ägodel (förutom mina underbara husdjur givetvis) Men ibland går datorn före dem också! Det är ju inte klokt egentligen, jag är som besatt av den!

Hur som helst, har precis satt upp mina båda speglar som jag införskaffade så sent som igår. Blev riktigt snyggt faktiskt, ni ska få se! Kostade (som jag skrev i ett tidigare inlägg) 99:- styck, och den är den 3:dje spegeln av den sorten vi äger i det här huset! Inte illa va! ;D

image676 Ja ni, väggarna är ännu ganska tomma. Inga tavlor eller dylikt, men det kommer. Tänker icke ha några planscher som förstör mina vägar, utan tavlor med ramar! Visste inte riktigt hur speglarna skulle sitta, men jag och pappa kom överens om att de fick bli ganska tajta. ^^ Det svåra var ju bara att mäta så de satt exakt! Vilket de inte gör..

Men men, vad gör det om 100 år? Ingen bryr sig väl om mina speglar sitter lite snett!? ;D

Nu för tiden har jag aplånga inlägg, ni får ursäkta så mycket för det. Men jag har varken tiden eller orken att skriva korta och många inlägg längre. Hade det förut, men det försvann av någon konstig anledning! xD

Jag måste bjussa (FULT ord, jag vet!) på fler bilder ju!
Denna underbara afton har jag ju tillbringat med inga mindre än Cajsa & Olle (kanske framtida par!?). Det var riktigt trevligt, förutom att jag fick ett förbaskat skoskav av mina nya, idiotiska skor! Varför väljer jag alltid fel skor till mina promenader? xD

image677
Här är dom! <3
Är de inte fruktansvärt söta tillsammans? Det tycker jag i alla fall, bakom dem ligger sjön Vättern, men den syns ju inte överdrivet bra på det här kortet.^^

Vad kan jag mer säga? Vi åt pizza på Alexandra, det var smarrigt, även om jag inte var särskilt hungrig. Gjorde det mest för att vi inte hade något annat för oss. xD Aja, så kan det gå. ^^

Nu sitter jag här och har plåster på hela fötterna. Rakade även benen förut eftersom jag såg ut som en igelkott näst intill. Inte lika taggig, men håret syndes! Det är inte bra det, inte när man har kortkorta byxor i alla fall.

Långt inlägg det här, men det sa jag ju redan innan i och för sig. På fredag blir det dessa godbitar igen. Då blir det mys med film, antagligen hemma hos mig. Mamma & pappa far till Göteborg så farmor kommer hit och är barnvakt åt mig och min snart 15-åriga bror! =)

Nu blir detta ett långt inlägg! Fortsätter i ett annat. xD Puss så länge! <3

2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

hehe trevlig dag men fredag bli nog bättre;D

2008-05-26 l 21:46:05
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Marie

SÅ UNDERBART :D :D

2008-05-27 l 18:46:24
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: