Paris Hilton

                                            Datum: 2008-05-29 Tid: 15:11:37 Kategori: Blandat
En sak som jag kom att tänka på, är hur kända människor skulle vara om de inte var kända. Vad tror ni? Om vi tar t ex Paris Hilton. Hon är ju ganska crazy på många sätt, men hon har säkert en fin sida också. Det tror & hoppas jag i alla fall. Om man tittar på den här bilden, så tycker jag att hon viker ut sig lite för mycket kanske. Eller också inte. Jag är inte lesbisk,  men jag tycker att bilden är fin! En sådan mage skulle jag vilja ha i alla fall. Vem skulle inte vilja det? xD

Det enda som inte är speciellt fint på henne, är näsan. Konstig..knäpp..wierd? Haha, jomen lite i alla fall. Min näsa är inte bättre den, men jag skulle inte vilja byta med Paris i alla fall.

Jag sitter hela tiden och diggar med till låten: Nothing in this world. Ni tycker säkert att jag är helt cp nu, men jag älskar den. Den bästa låten som någonsin gjorts! Typ. ^^

Later!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: