Pluggvecka!

                                            Datum: 2008-05-13 Tid: 20:34:04 Kategori: Blandat
Hej mina vänner! :)

Den här veckan är det mycket att göra känns det som. Jag vet inte riktigt, jag är inte så insatt i skolan tyvärr. När alla andra har panik, då ligger jag och vilar! Haha, så ska det vara. ;D
I morgon har jag prov, i naturkunskap. Jag kan ju säga såhär, det kommer väl att gå som väntat! Hoppas jag i alla fall haha. Kanske VG om jag har turen med mig. Jag behöver det verkligen, annars kanske jag endast får G i den kursen, det vore ju lite illa kanske.

Nåväl, jag är alltid så positiv! Jag satt och funderade förut och kom på att jag nog utstrålar en väldigt positiv energi ibland. Det kan vara riktigt bra ju! Men, något som jag lärt mig nu bara de senaste veckorna, det är att vara arg. Brukar ALDRIG vara arg, och då menar jag det. Men nu, det är gräsligt. Jag kan bli sur för ingenting, eller någonting är det ju. Kanske är det människorna runt omkring mig som gör mig fullständigt galen? ;D

Åt en kebabtallrik förut nere på Alexandra tillsammans med pappa och Adam, riktigt gott, men onyttigt. Jag och Anton var ju trots allt och tränade förut, känns lite onödigt nu. Men NEJ, det är inte fel på maskinen, jag klarade 195 kg IGEN. Helt fucking otroligt ju! Eller, nej kanske inte. Anton klarade det också. Det är inte så jäkla svårt.

Det var faktiskt ett bra tag sen jag spydde senast, så jag var ju så illa tvungen att försöka idag igen. Det gick faktiskt, men det är fasen inget mysigt. Haha särskilt inte när man ska lägga över det från handfatet till toan. Haha, tror jag skippar kräkningen nästa gång! =)

Puss på er, små klimakteriekossor! =)

(kossor är söta!)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: