The one and only

                                            Datum: 2008-05-03 Tid: 22:50:04 Kategori: Blandat
Hej bloggen! :)

Förlåt för superdålig uppdatering idag (har ju inte skrivit ett enda inlägg..) men jag har haft annat för mig.
Sebastian är här i helgen, och idag har vi tränat på Friskis&Svettis, varit på konfirmationskalas + mycket mer.
Usch, idag har varit den typ, sämsta dagen i mitt liv. Ett sådant jäkla pms-anfall fick jag. Tyckte så synd om mig själv så att jag började gråta haha. Töntigt, men sant. Seb skulle fälla mig förut, det gjorde han. Det gjorde inte alls ont, men jag började ändå att gråta. Don't get it!

Men, på senaste tiden har jag skadat mig hur mycket som helst. Fallit från folks axlar, folk TAR BORT STOLAR FÖR MIG, ramlar i trappor, klämmer mig, river mig m.m.
Inte alls roligt eftersom jag har blämärken precis överallt, men de försvinner väl så småningom. Eller INTE, eftersom det kommer nytt hela tiden.

Hos Hanna (min kusin som konfirmerade sig) så var det ett gäng annat folk där också. Bland annat en familj som har typ, 4 barn. 2 av dem slogs och ströp varann varannan minut. Den lilla tjejen, som var 5 år, ströp sin 9-årige storebror hela tiden. "Kom så ska jag stryyypa dig!" De svor åt varann och kollade varandra apor hela tiden, haha, hemskt egentligen, men man kan ju inget annat än att skratta just då. Mest för att sådana små barn ens kan sådana ord! :S

Sitter i min säng nu och tittar på någon film, Sea of love eller något heter den. Ganska bra faktiskt! Ska fortsätta se den snart.
Aja, första gången med ett riktigt anfall av pms, förhoppningsvis den sista gången också, det är ju hemskt.
Har lovat en massa saker att skriva om, men får göra det en annan dag istället. Nu känner jag att jag behöver en datorfri helg. Mina ögon pallar inte den riktiga naturen längre, börar gråta hela tiden för att ögonen är beroende av datorn. Riktigt läskigt! Men jag lovar, inlägg som tusan hela nästa vecka, i överflöd. Då kan ni läsa så att det knakar! Men, inget mer idag, och antagligen inte i morgon heller. En liten break! ;D

Ha en fin helg! =)
(Och önska mig lycka till med företagsekonomin!;))

Love you! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Det känns som att allt är mitt fel !
0,o

2008-05-04 l 00:42:12
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
  Uskar

Lycka till med företagsekonomin! :D

2008-05-04 l 12:55:26
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: