3/11 Måndag 2008

                                            Datum: 2008-11-03 Tid: 10:13:19 Kategori: Vardagslyx
Hej bloggen

Jag är i skolan! (För en gångs skull)
Har just nu webbdesign vilket jag hatar. Har ingen koll på något känns det som. Sitter och hostar lite då och då men den är bättre idag än tidigare.

I morses ringde klockan 06:00 och jag var trött. Låg kvar och halvsov i en kvart när jag sedan insåg att det var skola idag. La mig otroligt tidigt igår eftersom jag kände mig så trött, men det var nog helt i onödan. Somnade inte förrän 12-1 tror jag. Vad gör man? Ligger där och vrider och vänder sig bara.

Jag förstår inte ett smack i webbdesignen. Fastän jag har fått viss hjälp..

Efter skolan idag ska jag och Johan mötas i stan. Vi ska kolla på ringar! :O Haha tro nu inte att vi ska förlova oss, för det ska vi inte! - Än..
Men nejnej, det gör vi inte förrän om 1 år i så fall.
Men det är väl alltid roligt att ha en ring. En liten förlovning-förlovning



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: