Blir du ledsen om jag dör?

                                            Datum: 2008-11-26 Tid: 15:24:41 Kategori:
Hur fult det är att vara svag, hur svårt det är att vara stark,
hur önskvärt
 - kanske livsviktigt -
Det är att vi får berätta hur det verkligen, verkligen känns..

3 kommentarer                                                                                                                    
  victor

Kolla in min blogg och hjälp vetenskapen besegra åldrandet annars besegrar åldrandet oss själva..

2008-11-26 l 15:33:32
Blogg/hemsida: http://victorbjoerk.blogg.se/
  Alexandra

Alltså--- jag tycker det är hemskt om någon dör, alldeles förfärligt hemskt- även om jag inte känner personen ifråga. Men jag kommer nog inte gråta...

2008-11-26 l 15:34:17
Blogg/hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
  Kim

Mellis dör du kommer jag se till så att du kommer till Hell(mitt hus) och då ska jag döda dig om du dör

2008-11-28 l 21:00:10
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: