Bloggandet upphör

                                            Datum: 2008-11-11 Tid: 18:41:16 Kategori: Vardagslyx
Hej på er alla fina människor

Fastän jag knappt bloggar längre så är antalet läsare väldigt många faktiskt. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.
Dock kommer jag inte blogga på ett tag nu på grund av olika anledningar.
Men livet rullar på, skolan också antar jag, även om det är tufft. Mycket att göra hela tiden.

Vet väl egentligen inte riktigt vart jag ska ta vägen, men jag hoppas att det här blir bra.



puss <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

för mycket sex xD

2008-11-11 l 21:12:32
  sebbE

:( synd!

2008-11-12 l 00:20:27
  Sabine

take care!

2008-11-15 l 12:38:04
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: